2012. febr. 14.

My 'awesome' story...

  10 óra helyett majdnem 3 napot jöttem, de szerencsére jól ideérkeztem.
Utazás
  Nem részletezném, (visszagondolni is rossz érzés) de a lényeg, hogy a repülő nélkülem szállt fel és nem azért mert lekéstem...Így busszal jöttem Sevilleig, amiben 63 hely volt és kb. 58 széket rupi foglalt el...nem volt fűtés sem, úgy hogy Olaszországig a soffőrbácsik felváltva kapargatták az ablakokat, mert folyton fagyott be:P Szóval ellehet képzelni, hogy mennyire kellemes út volt:P Na de vasárnap megérkeztem Sevillebe, ahonnan még kellet utazzak egy és fél órát Cádizig. Volt egy kicsi különbség az a busz és a Saiz Tour busza közt:D Cádizba Carlos várt rám, onnan még 10 perc kellett autóval ide Puerto Realba. Kb. 11 óra volt mire ideértünk.


Lakás
Ha Kolozsváron is lehetne egy ilyen édi szobám, legjobb lenne:D 2 spanyol csajjal lakom együtt: Crisinaval és Corallal . Rendesek nagyon, csak egyelőre még nem nagyon értjük egymást:)) A lakás 4 szobás, 2 fürdővel, mindennel felszerelve, ami kell:D Még mászófal is van:))
   

Idő
Mióta itt vagyok, folyton fúj a nem tudom milyen szél, de nagyon hideg:D Ma az első nap, hogy nem fújt annyira, 11 fok volt. A nap az mindig süt.
Város
Még nem ismerem annyira, de gyalog eltudok menni az egyetemre, ami a város szélén van:D Gyalog 15-20 perc. Egyébként nagyon sok a pálma fa és narancs fa. Nem tudom, hogy ehetőek-e a narancsok :-??
A város bejárata:


Narancs és pálma fa:


Emberek
Kedvesek nagyon. Eddig mindenki segített, ha valakitől kérdeztem valamit, szóval nem mondhatok semmi rosszat.
Egyetem
Tegnap volt egy órám, sportpszihológia. Nagyon keveset értettem abból, amit a tanár mondott...de remélem egy két hónap alatt valamennyire belejövök. Március 12-ig heti 2 órám lesz csak, úgy hogy lesz időm tanulni a spanyol nyelvet.


Egyetem a hídról:

Tenger:

Hajó:

Na megyek is hal rudacskákat enni, porque tengo hambre:D

4 megjegyzés:

  1. Mi az a rupi? És miért nem volt fűtés a buszon, a tegnap én udvarhelyig megfagytam a fűtetlen buszon. Te hogy vészelted?

    VálaszTörlés
  2. a rupi az cigany:D futes azert nem volt, mert a busz levolt robbanva:D s nagyon szarul viseltem,nem volttakarom:D azt hitem hipotermiat kapok:D de tuleltem:))

    VálaszTörlés
  3. Hat az egész elindulás jó nehéz volt, most mar ott vagy élvezd ki:P Nem semmi bátorság van benned, én a repülős sztori után hagytam volna az egészet a fenébe. Na de sok sikereket, vagy nem tudom ilyenkor mit kell kívánni.

    VálaszTörlés