2012. márc. 24.

Az elmúlt hónap eseményei:D

Történt ez az, amióta nem jelentkeztem...Először is lejárt a karnevál időszak (szerencsére, mert már meguntam  a végére:)) ) Néhány fotó a Puerto reali felvonulásról, amit innen a lakásból készítettem, mert lusták voltunk lemenni :)) (Feb. 25-26)

Spongyabob:










 Coral lakótárs:D
































 Pacmanék:
 :))



S egy videó is:






Ennyit a karneválról:D Telt az idő, és eljött a várva várt nap, ugyanis Eszter jött látogatóba. Két hetet volt itt, ami a legjobb két hét vólt ever:D

Március 1-én ellátogattunk Cádizba nézelődni:D

Ne, hogy vigyorog :))


Aztán 5-ikén újra visszatértünk :D:







És amikor meguntuk a parton beültünk a McDonald's -ba és begyúrtunk valami csirkéket :))



Majd, hogy mégszebb napunk legyen, estére begyúrtuk ezt is :


Március 8-ika nagyrészét újra Cádizba töltöttük és nőknapja alkalmából ezt kaptuk ajándékba :


Igen, eléggé fájdalmas volt:D

 
Ezt követő héten véget ért a lazulás, mert elkezdődött az egyetem...és Eszter is hazament :( Bárcsak visszajöhetne:D
Az egyetem egyébként elég fárasztó...Minden nap vannak óráim. Mostmár egyre többet értek órákon, de persze még rengeteget kell tanulnom.

Március 20-29-ig windurf világbajnokság van a közelben, remélem jövőhéten egyik nap eltudok menni:D és akkor jövök a képekkel:D

Most megyek a Contenidos psicomotores en el currículo tantárgy anyagát elolvasni:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése