2012. márc. 29.

Huelgo General

   Ma általános sztrájk van erre fele és nem kellett egyetemre menni, ezért  írok néhány sort az egyetem  körülményeiről.
 Szóval számomra olyan, mintha körülbelül 10 évet utaztam volna a jövőbe az otthoni körülményekhez képest. Minden terem felvan szerelve projektorral, az órát csak power point bemutatókkal tartják, amiket természetesen meglehet találni az egyetem oldalán és nem kell szerencsétlenkedni a tanárok után, hogy odaadják-e az anyagot. Hat tantárgyam van összesen:

1.Educación artística plástica y su didáctica. Ezt a tantárgyat egy 50 év körüli, elég vékony hangú, de annál kedvesebb tanár tartja. Már kaptunk is egy csoportos feladatot, kellett készíteni egy videót egy akármilyen sportról. Én a másik két Erasmusos német csajjal vagyok egy csoportba, akik Cádizban laknak és mondták, hogy ez sima ügy, mert egyik lakó társuk valami fényképészettel foglalkozik, a másik meg nyomja a slackline-t, úgyhogy nekem nagyjából nem kellett semmit sem csinálni. Sajnos. Ez lett a videó:http://www.youtube.com/watch?v=4QWdRlkP_9M 

2. Música y movimiento: Vörös haju, elég szigorú tanár nő, aki már 21 éve dolgozik az egyetemen. Azt hittem, ez a tantárgy egyszerű lesz, de tévedtem...Nagy hangsúlyt fektet az elméletre. A gyakorlati részek nagyon viccesek, úgy érzem sokszor magam mint egy beteg gyerek :)) Most jelenleg a helyes légzést tanuljuk. Azt hiszem. Különböző hangokat kell kiadni, ordibálni, futkorászni ordibálva, lépegetni...és amikor 20-25-en összevissza ordibálunk vagy ilyesmi, akkor az elég vicces:D Egyik órán, a tanár nő valamilyen láb mozdulatot mutatott be, és olyan nagy lendülettel mutatta, hogy kirepült az egyik cipő a lábából és az egyik diákot nyakon találta...:)) Legjobb volt. Legalább 5 percig folyt a könnyünk a röhögéstől. Ez az óra egyébként egy ilyen hang szigetelt, tükrös teremben van megtartva heti két alkalommal.

3. Psicología de la actividad física y el deporte (PAF): Ezt az órát Teodoro Roquette Ferrari tartja, aki egy 60 év körüli alacsony bácsika. Egy nagy aula fullba van az ő óráján, szóval ha nem elől ülsz, lehetetlenség érteni valamit. Érdekes dolgokat mond. Utolsó órán egyet hátul ültem, hogy lássuk milyen. Vicces volt. Itt az emberek 90% laptoppal jön órára és sokan a Facebook vagy a Tuenti oldalán töltötték az időt, vagy játszodtak valamit:D Ez az óra csak hétfőnként van.

4. Sistemática del ejercicio: Egy 26 év körüli fiatal nő tartja (Ana Carbonell ), akinek olyan akcentusa van, hogy alig értek valamit. Jelenleg a sport történelméről tanulunk. Nem szeretem egyáltalán ezt az órát. Sok az ismeretlen szó ebből az anyagból és a történelmet soha nem is szerettem. Hetente kétszer kell szenvedni ezen az órán.

5. Música a través del huego. Na ez a másik vicc óra. Vagyunk hatan az órán. Kedden és csütörtökön. A tanár, Sebastian egy szintén 60 év körüli fazon, aki örökké vidám, tele energiával. Az óra mindig egy rövid elméleti résszel kezdődik, majd   elindul a zene és kezdjük a 'hülyeségeket'. Most a ritmus érzékkel foglalkozunk, úgy hogy sokszor kell improvizálni különböző mozdulatokat, lépéseket:D Múlt héten kicsitt le voltam fáradva, néztem ki a fejemből, nem figyeltem oda , hogy mit is csinálunk...vártam, hogy teljen már el az óra...és egyszer hallom, hogy a tanár mondja  nevemet, hogy valamit lépegessek, de igazából fogalmam sem volt, hogy mit kell csinálni. Na de kezdek lépegetni, s erre a tanár: 'Látjátok, Szidónia tökéletesen érti, hogy mit kell csinálni...'  :))

 6. Fundamentos de los deportes individuales. Ez az óra szerencsére csak egyszer van egy héten, vagyis pénteken délelőtt van egy gyakorlati része, majd délután az elméleti, ami mindig két és fél órát tart. A tanár fiatal, és tud angolul. Nem szeretem, mert általában az elméleti órákon, mindig valamit beszól, vagy kérdez, amin általában az emberek kacagnak, mert a tanár vicces. Plusz vannak 5 tagú csoportok, és kell készíteni egy power point bemutatót és bekell mutatni. Kíváncsi vagyok, hogy ott hogy fogom előadni magam :)) de biztos, hogy sucks lesz:P
Ennyit az óráimról. Az egyetem épülete egyébként nagyon rendben van tartva. Pl. a fürdők is nagyon jól fel vannak szerelve mindennel, nem úgy mint otthon , hogy nincs tükör sem , s a két Wc-ből az egyik legalább levan szakadva :P Egyik nap észrevettem, hogy a Wc papír tartóknak magyar márkájuk van:D 
Ennyi magyar szót láttam itt eddig:)) tulipán:D



Wuhuuuu, én is úúúgy szeretnék:D



Kellll egy ilyen nekemm :D


Mert itt a Roxy nagy menő :D


:)) 



Really?



És egy ilyen is kell:




Ezt ki kell próbáljam:D 


És végül ez: olyan jóóó érzés elolvasni:)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése