2012. ápr. 7.

My awesome Birthday

   Elmesélem hogy telt e csodás nap, mert e felejthetetlen élményt mindenképp meg kell örökíteni:))Na tehát felkeltem 10:40 körül és reggeliztem szokás szerint. Az után tanultam szavakat , majd megnéztem A karib tenger kalózai 2-ik részét, elolvastam egy tanulságos kis történetet, amit ajánlok mindenkinek a figyelmébe. A címe 'Hova lett a sajtom?' Köszi Lila, hogy átküldted:D Aztán egyet aludtam is :D Felkeltem, Facebook-on válaszolgattam a köszöntőkre és beszélgettem a népekkel... Lassan este lett, és kezdtem készülődni, hogy menjünk át Cádizba Coralékkal, valami autóval, mert nagy pénteken csak néhány busz volt. Közbe beszéltem Skype-on Eszterrel és Centel, akik készültek kimenni megünnepelni a szülinapomat :))) Minden jó volt és laza, mikor észreveszem , hogy a a lakásban nagy a csend...Megyek ki, kopogok Coral szobájának az ajtaján (villany sem égett) semmi válasz...Gondoltam zsíííír, köszi, hogy szóltál, hogy nem lesz menés. Az idő már 11:45 volt, tehát az utolsó busz is elment. Így hát levetkőztem és lefeküdtem megnézni a Karib tenger kalózai 3-ik részét. Sooo damn interesting no? :)) Na de nem baj, ami késik nem múlik, szóval remélem lesz a közeljövőben szülinap ünneplés :D

Készülődés és skype közbe:


 :))

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése