2012. ápr. 30.

  Az elmúlt majdnem egy hónapban nem sok történt...nagyjából a szobámban ücsörögtem az egyetem után. Befejeztem Paulo Coelho 11 perc című könyvét, amit ajánlok az olvasni kedvelők számára:D Nekem nagyon tetszett.

Most már neki kezdtem a következő könyvnek, sőt már lassan azt is kiolvastam, mert eléggé izgalmas:D


  Július 6-án indulok haza, tehát már fele eltelt. Nekem úgy tűnik, hogy legalább egy fél éve itt vagyok:D Ennyi időt még soha nem voltam távol otthonról és honvágyam sincs nagyon. Persze az emberek hiányoznak és néha van egy-egy olyan napom, hogy egyedül érzem magam és szívesen haza látogatnék.:P

  Lassan közeledik a vizsga időszak...remélem nem lesz gond:D Nekikezdtem a felkészülésnek idejében, mert azért nekem lassabban megy egy picivel spanyolul megérteni és megtanulni a dolgokat. Egyébként az elején igazából nem hittem el, hogy pár hónapon belül tényleg meglehet tanulni valamennyicskére egy nyelvet, pedig ez simán így van:D Úgy gondolom, hogy sokat fejlődtem...most már elég jól tudok társalogni, nem félek megszólalni. Persze vannak helyzetek mikor lefagyok és egy hang nem jön ki a számon:D
   
Egyetemről pár kép:
Ez a könyvtár, ami vagy két emeletes és ilyen számítógépek állnak a diákok rendelkezésére, persze internet hozzáféréssel:P Meglepő számomra, hogy a könyvtárban, mindig sok ember van, akik tanulnak. És ami a legjobb, hogy tényleg síri csend van:)


Ezek Educación Ártistica Plastica y su Didactica órán készültek és itt Lana del Rey számait hallgattuk és rajzolni kellett rá, amit akartunk:D Respekt a tanárúrnak, hogy ilyen zsír zenét hozott:D



   Egyik csoport társ engem rajzolt le :))

Ezeket a képeket meg Cádizban készítettem (2012.04.26.)




Funny story:
  Két hete pénteken Fundamentos de Deportes Individuales órán az összetett atlétikai próbákról volt szó és a tanár feltette a következő kérdést:"de cuál deportes se compone el pentatlón?" tehát hogy miből áll az öttusa. A 3 csoport közül senki sem tudta, így mindenki csak tippelgetett, amit a tanár a táblára írt számokkal. 13 sport lett felírva a táblára és a tanár azt mondja, hogy hmmmmm (nézelődik , s hát kit választ? persze, hogy engem :-j ) Szitiiii,(nem érti sehogy sem hogy Szidi és nem Sziti) mondj öt számot ! Gondoltam, hogy zseniális:D Fogalmam sincs, hogy miből áll az öttusa, de na, választásom nem volt, így mondtam öt random számot. A tanár közbe felírta a táblára  nevem: 'CITY' :-j :DD és közölte, hogy ha nem találom el, akkor 10 mellső...gondoltam, hogy jójó:D Még rajtam kívül két diákkal ezt megcsináltatta, és hármunk közül egyikünk sem talált el egyet sem :)) A tanár meg intette, hogy menjünk ki...rájöttem, hogy a mellsőket illetően tényleg komolyan beszélt:D Legjobb feeling volt, felmászni az asztal tetejére és fekvőtámaszt nyomni :-j. Persze, hogy a 10 az semminek tűnik, de amikor mindenki ordít, hogy 1, 2 ,3 ...s kell kacagj, akkor nem valami zsír:D na de így jártam :)) Ez a tanár nagyon szeret engem:D

  Május 1 alkalmából, ha minden igaz szörfözni fogok, vagyis tanulni:D Már alig várom:P Remélem az idő jóóó lesz:) Úgy, hogy jövök hamarosan a képekkel:D
 
  És végül néhány fotó a kedvenc gyűjteményemből:








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése