2012. máj. 2.

Surf Day:D Május 1.

  Rég volt ilyen jó napom, mint a mai. Igazából egy álmom vált valóra. Legjobb élmény:D Nahát
  11:00 órakor találkoztunk Cádizban a Hopupu szörf iskola előtt:D

 
Ha ebből a pozicioból megfordultam, akkor ezt lehetett látni:


Tehát csak a lépcsőn lekellett menni, és ott is voltunk a parton:D Én 10:15- kor már megérkeztem, (véletlenül sem akartam lemaradni, egy busz késés vagy valami ilyesmi miatt). Nézelődtem , de akkor még sokan nem voltak. Csupán két csávócska napozott:


Másik kettő meg szörfözgetett:


És nekünk készítették elő a felszerelést:





Lassan 11:00 óra lett, szúval levergődtünk a partra:D Kaptunk speciális szörf ruhát, ami nagyon szűk , de egyben kényelmes is és elkezdődött aminek elkellet kezdődnie :D

Itt elmagyarázták, hogy mit fogunk csinálni , rajzzal, mindennel (csak a tábla nem látszik, amire rajzoltak) :

 :))

Kezdtük gyakorolni, amiket nem rég elmondtak. Lépésről lépésre:D Az első az evezés:
(egyébként a deszka ilyen habszerű anyagból van )


 Második: támaszkodás a deszkán, a kezek ilyen csirke láb pozícióba :))


Harmadik: felemelkedés , kezek nyújtva:


 Negyedik: egyik lábba előre ugrani:


Most, hogy így szárazon vágtuk, mehettünk be. 26-an voltunk és két csoportra osztottak. Amíg az egyik csoport a vízben volt, a másik szárazon gyakorolt.




Nem könnyű egyáltalán:D De olyan jó érzés, amikor a hullám sodor:D


A végére már jól elfáradtam. A hullámok nagyon erősek voltak.




Kicsit megpirultam szokás szerint, de no pasa nada :-j



Pihenésképpen üldögéltem még a parton, néztem, hogy a gyerekeket hogy tanítják:



Jó sokan voltak a parton:


 Úgy hogy egyik legjobb napom volt , amióta itt vagyok:D Remélem még sok ilyen lesz:)

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése