2012. jún. 5.

Visszaszámlálás: még 31 nap.

Az elmúlt hónapban nem történt sok újdonság. Egy , ami fontos, hogy mióta itt vagyok, május 18-án volt végre egy jó buli:D
http://www.youtube.com/watch?v=6doVDdu8EpU
Jóóól esett a füleimnek:D
 Egyetem:
Múltkor töltöttem fel képeket a könyvtárról, még elmaradt az egyetem "büféje". Íme:




És a legjobb kaja a sandwich de pollo:


Biztos fog hiányozni majd otthon:D

Egyébként elkezdődtek a vizsgák. Már megvan 2: a Contenidos és az egyéni sportok gyakorlat része, ami abból állt, hogy csoportban egy acrosport összeállítást kellett bemutatni:D 10est kaptunk rá:D LMFAO-I'm sexy and I know it számra mozogtunk :)) Szégyeltem az elején magam...de aztán belejöttem énis:)) Mit mondhatnék? a spanyolok tényleg 'hülyék' :)) Holnap lesz az elmélet is.


Feria de Puerto Real:

Az itteni Feria május 30-tól június 4-ig került megrendezésre és úgy kell elképzelni,  mint a városnapokat. Szombaton énis kinéztem:D Árulnak egy halom baromságot, többek közt Ray Bain napsyemcsiket :))



Kb. egy órája tüzijátékkal ért véget, amit az ágyamból néztem végig. Szép volt.




Ez a kép meg a tegnap készült a tetőröl:


Na azt hiszem ideje  lefeküdni, mert holnap viszgaaaaaaaaaa:D


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése