2012. júl. 5.

0 - Ennyi volt

  Villámgyorsan telt el ez a 31 nap, sőt az egész (majdnem) félév :( Az az igazság, hogy még szívesen maradnék itt, vagy legalábbis visszajönnék még egy időre. Remélem lesz rá még lehetőségem az életben:D De annak örülök, hogy a vizsgák sikeresen lejártak. 25-én volt az utolsó és azután, annyit voltam a parton, amennyit csak lehetett:D Mintha egy kicsit a bőrömnek is más színe lenne, szóval nem olyan fehér és vörös, amilyen nyáron szokott lenni:D Habár itt a spanyolok mellett még mindig túró bőrűnek érzem magam :D
  Amúgy amíg itt voltam, nagyon sok rendezvény volt.Pl. 23-án San Juan ünnepe volt, így hát az egész napot és éjszakát a parton töltöttük.
 Ennek alkalmából éjszaka tábortűz is kellett volna legyen, de azon a részen, ahol mi voltunk sajnos nem engedélyezték. De volt tűzijáték (ennyi tűzijátékot életemben nem láttam, mint amit februártól idáig:D ) és ezalatt az idő alatt egy halom ember kivonult a partra fehér ruhába, ami nem tudom pontosan mit jelképezett, de valami olyasmit mondtak, hogy így megszabadulnak a rossz dolgoktól. Mindenesetre nagyon szép volt az összhang: part, tűzijáték, csillagos égbolt...:)


                                        


                                       
                                         
                                      
  És azt ugy-e mindenki tudja, hogy nagy volt a foci láz mostanság, úgy hogy az utolsó kb. 8 meccset én is megnéztem. Természetesen a spanyoloknak drukkoltam:D Itt a hely tele volt, illetve még most is tele van spanyol zászlókkal. Amikor bejutottak a döntőbe, már akkor azt hittem, hogy a város nem marad épen, szóval gondolhatjátok, hogy mi volt itt, amikor spanyol győzelemmel lett vége a döntő meccsnek. Tűzijáték (megint :)) ), petárdák, ordibáló emberek, rezes banda, minden:)) . Éjszaka 1 körül kimentünk a városba szétnézni...Hát a karneváli menet sem volt semmi, de ez aztán durva volt:D Néni, bácsi, mindenki piros sárga színekbe öltözve énekelt meg ünnepelt. Élmény volt itt lenni:D Igaz sok közöm nincs a focihoz, de megszerettem:D Így kezdődött a meccs:


                                       
És a végén ilyen volt. Mondjuk itt csak az autók hallatszanak, az emberek a város központi részébe gyűltek:D

                                       




A szobám:   (ami hiányozni fog)




                               



 Végül meg köszönet MINDENKINEK , aki segített és támogatott, hogy itt lehessek. Legjobb volt. Köszönöm!!! És ajánlom mindenkinek, akinek lehetősége van és még nem tette meg, hogy próbálja ki az Erasmus adta lehetőségeket:D


(Holnap reggel 8:10 órakor indul a busz Madridba, onnan majd repülök Pestig (remélhetőleg:D ), majd Kolozsvár és végül Csíkszeredaaaaaaa:D Jó utat nekem:D 


ADIOS CHAVALES!:))  (majd otthonról jelentkezem:D )                                      

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése